IIUM Gamelan Annual Grand Dinner

Thursday, November 15, 2012 IIUM Gamelan Group 2 Comments Category : , , ,

Tanggal 10 November, telah diadakan majlis makan malam tahunan gamelan uia bertempat di Restoran Puteri Penchala, TTDI, bertemakan 'White Garden'. Majlis yang bermula pada pukul 8 malam itu telah dihadiri oleh kira2 50 orang ahli gamelan UIA..

Ianya bertujuan untuk meraikan senior gamelan memandangkan organisasi gamelan telah bertukar tangan ke ahli junior gamelan.. Selain itu, ia turut bertujuan untuk mengeratkan silaturahim diantara ahli gamelan dan juga saling berkenalan dengan para alumni, bagi junior gamelan yang tidak berkesempatan mengenali mereka..

Antara acara2 yang dijalankan pada malam itu ialah sesi bertukar2 hadiah antara ahli, pertandingan baju tercantik, pertandingan 'Couple of The Year', pemberian hadiah diva gamelan dan sesi fotografi.. Telah diingatkan bahawa acara yang berlansung pada malam itu hanyalah bertujuan untuk menceriakan majlis tanpa niat untuk mempersendakan sesiapa.. Azwan Juperi atau AJ turut mempersembahkan 3 buah lagu, antaranya I Don't Wanna Miss a Thing dan Andai Kita..

Antara hadiah yang dipertandingkan ialah:-

Bajet Kacak
Bajet Anggun
Couple of the Year

Hadiah Diva Gamelan:-

Gila Speech
Gelak paling Annoyed
Horror Photogenic
PR Cakmelon
Carut King
Diva Cultural Unit

Malam itu telah berakhir dengan jayanya.. Semoga majlis seperti ini dapat dilakukan setiap tahun agar ukhuwah di antara ahli gamelan berkekalan..

Kiri, kiri! eh, kanan sikit!

gadis2 manis yang sempat berposing..

Bertungkus lumus menyiapkan majlis..

Minit2 terakhir sebelum majlis bermula..
The Super Seniors..

The seniors.. Batch Azreen
The Juniors.. Batch Fadhil
The Super Juniors.. Batch Umar
Couple of The Year
Bajet anggun dan Bajet kacak

 Jumpa lagi~

RELATED POSTS

2 comments